Välkommen till en Digital Drop In-kurs där vi dyker ner i våra digitala verktyg och följer arrangemanget från ax till limpa.
Inga förkunskaper krävs men du ska ha ett fungerande inlogg till Riksteatern intranät och innan start av valt Drop In-tillfälle ska du vara inloggad på intranätet.
Är du redan varm i kläderna är det toppen om du får med dig fler från styrelsen så du inte är ensam om uppgiften i din styrelse. Saknar du eller någon i styrelsen inlogg till intranätet - ta kontakt med Riksteaterns support i god tid och få ett inlogg: support@riksteatern.se
Vi startar torsdag den 10 okt med att titta in på intranätet och registrerar ett arrangemang och ser hur det sitter ihop med föreningens hemsida och riksteatern.se.
Vi träffas via Teams: LÄNK Vid begäran om Mötes-ID och lösen, ange: 373 897 001 554 Lösenord: RsdRBN
Vi tar sedan steg för steg genom arrangemangets flöde genom våra digitala verktyg:
2# web.sidan 24 okt 3# scenkonstportalen, 5 nov 4# tickster, 27 nov 5# workplace, 12 dec